مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-09دانش

نقشه راه ملی دوقلوی دیجیتال زیستی و محیط زیستی تدوین می شود


با همکاری مشترک معاونت علمی ریاست جمهوری و دانشگاه علم و صنعت ایجاد آزمایشگاه ملی دوقلوی دیجیتال و شبیه سازی هیبریدی در دانشگاه و تدوین نقشه راه ملی دوقلوی دیجیتال زیستی و محیط زیستی در دستور کار قرار گرفت.

- با همکاری مشترک معاونت علمی ریاست جمهوری و دانشگاه علم و صنعت ایجاد آزمایشگاه ملی دوقلوی دیجیتال و شبیه سازی هیبریدی در دانشگاه و تدوین نقشه راه ملی دوقلوی دیجیتال زیستی و محیط زیستی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای توافق ‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و دانشگاه علم و صنعت ایران که شهریورماه امسال با موضوع حمایت از ایفای نقش مؤثر دانشگاه در دستیابی به مرجعیت علمی، توسعه علم و دستاوردهای علمی فاخر، توسعه فناوری و تجاری سازی محصولات دانش بنیان و فناورانه امضا شد، نشست مشترک ستاد توسعه زیست فناوری و دانشگاه علم و صنعت ایران با هدف بررسی ظرفیت های توسعه زیست فناوری برگزار شد.

در این نشست که به دعوت دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، محمد حسین متالهی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری با اشاره به ظرفیت های این ستاد در زمینه حمایت از پژوهش و توسعه زیست فناوری به تشریح برنامه های حمایتی ستاد از محققان فعال در این حوزه پرداخت و نسبت به ضرورت ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه ملی دوقلوی دیجیتال زیستی و محیط زیستی تدوین می شود

نقشه راه ملی دوقلوی دیجیتال زیستی و محیط زیستی تدوین می شود