مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-06فرهنگي

جشنواره لیموی قصرشیرین برگزار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قصرشیرین از برگزاری اولین جشنواره لیمو قصرشیرین در روز جمعه (17 آذر) خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قصرشیرین از برگزاری اولین جشنواره لیمو قصرشیرین در روز جمعه (17 آذر) خبرداد.

بهرنگ بابایی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برنامه ریزی برای برگزاری این رویداد، اظهارکرد: اولین جشنواره لیمو قصرشیرین روز جمعه این هفته(17آذر) از ساعت 14 تا 17 عصر در محل یکی از نهالستان های این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه لیمو یکی از برندهای اصلی شهرستان قصرشیرین است که در کشور معروف شده، لذا برگزاری این رویداد در دستور کار قرار گرفت.

رییس میراث فرهنگی شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه این رویداد گردشگری یک روزه خواهد بود، افزود: اجرای موسیقی محلی، مسابقه پخت غذاهای محلی و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی از برنامه های جانبی این جشنواره است.

وی ادامه داد: در این جشنواره محصولات کشاورزی تولیدی شهرستان همچون لیمو و پرتقال لیمو، خرما و فرآورده های آن، آبزیان گرمابی و .

نیز برای گردشگران عرضه می شود.

به گفته این مسئول، در سه غرفه صنایع دستی این جشنواره هم محصولات حصیری به عنوان رشته بومی شهرستان، چرم دوزی، گلیم و گیوه هم عرضه خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره لیموی قصرشیرین برگزار می شود

جشنواره لیموی قصرشیرین برگزار می شود