مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-05اقتصادي

حضور 50 میلیون ایرانی در بازار سرمایه/ دریافت اطلاعات در کدال 14 ساعته شد


رییس سازمان بورس ضمن بیان اینکه 50 میلیون ایرانی در بازار سرمایه حضور دارند، گفت: در سال 1395 اطلاعات در سامانه کدال با 25 روز تاخیر دریافت می شد که هم اکنون به 14 ساعت کاهش یافته است و در برنامه داریم تا این عدد را به صفر برسانیم.

- رییس سازمان بورس ضمن بیان اینکه 50 میلیون ایرانی در بازار سرمایه حضور دارند، گفت: در سال 1395 اطلاعات در سامانه کدال با 25 روز تاخیر دریافت می شد که هم اکنون به 14 ساعت کاهش یافته است و در برنامه داریم تا این عدد را به صفر برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید عشقی در مراسم روز حسابدار اظهار کرد: در شرایط کنونی که استفاده کنندگان از اطلاعات مالی به طور قابل توجهی افزایش یافته اند، گزارشگری مالی شفاف و قابل اتکاء می تواند در فعالان اقتصادی ایجاد اعتماد کند.

وی اضافه کرد: در بازار سرمایه ایران 50 میلیون نفر از مردم ایران حضور دارند که 12 میلیون نفر به طور مستقیم فعالیت می کنند.

عشقی ادامه داد: دارایی های بسیار زیادی در بازار سرمایه وجود دارد که بدون داشتن اطلاعات مالی قابل اتکا نمی توان سرمایه گذاری های بالقوه و بالفعل را داشته باشیم.

رییس سازمان بورس با بیان این که ظرفیت زیادی در موسسات حسابررسی و حسابداری وجود دارد، تصریح کرد: 800 ناشر در بازار سرمایه مشغول فعالیت هستند و 1000 نهاد مالی فعالیت دارند که هم مشمول بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 50 میلیون ایرانی در بازار سرمایه/ دریافت اطلاعات در کدال 14 ساعته شد

حضور 50 میلیون ایرانی در بازار سرمایه/ دریافت اطلاعات در کدال 14 ساعته شد