مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-27فناوري

بیشترین کلاهبرداری های اینترنتی در کدام بخش است؟


بخش قابل توجهی از شیوه کلاهبرداری در شرایط کنونی، هک (دسترسی غیرمجاز) گوشی تلفن همراه و درخواست پول قرضی به بهانه پر شدن سقف کارت به کارت است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اینترنت آنقدر بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شده که گاهی اوقات فراموش می کنیم برخی از کسانی که در فضای مجازی با آنها روبرو هستیم، نه تنها با ما هم عقیده نیستند، بلکه ممکن است یک کلاهبردار و سارق حرفه ای باشند.

این روزها با گسترش کسب وکار مجازی، مردم برای مایحتاج خود بیشتر از خریدهای آنلاین استفاده می کنند و خریدهای اینترنتی روزبه روز در حال افزایش است و به دنبال آن کلاهبرداری ها نیز در این زمینه افزایش یافته است.

اگرچه کلاهبرداری در فضای اینترنت به حوزه خاصی محدود نمی شود اما مدتی است با گسترش استفاده از رمزارزها شهروندان بیشتر مورد سوءاستفاده قرار می گیرند.

درباره جزییات و آشنایی با این حوزه می توان گفت اکثر ارزهای دیجیتال بر روی پایگاه داده توزیع شده ای به نام بلاک چین اجرا می شوند و بیش تر واحدهای اصلی آن توسط یک فرآیند به نام استخراج یا ماین تولید می شوند.

اما به صورت کلی این پدیده نو هم می تواند مانند هر تکنولوژی جدید دیگری که آسیب های خود را دارند، خطرات و مشکلات احتمالی در خود داشته باشند و به دلیل کلاهبرداری هایی که بعضا در این حوزه انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین کلاهبرداری های اینترنتی در کدام بخش است؟

بیشترین کلاهبرداری های اینترنتی در کدام بخش است؟