مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 07:202023-12-15ورزشي

برنامه داریم اما خبری از اردوی پاراتیراندازی نیست!


سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: با وجود این که برنامه های آماده سازی تیراندازان را به کمیته ملی پارالمپیک ارائه دادم اما خبری از برگزاری اردوها نیست.

- سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: با وجود این که برنامه های آماده سازی تیراندازان را به کمیته ملی پارالمپیک ارائه دادم اما خبری از برگزاری اردوها نیست.

حسین امیری در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیراندازی برای شرکت در بازی های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: برای این که استارت کار را در تیراندازی بعد از بازی های پاراآسیایی هانگژو بزنیم از چهارم تا هشتم دی مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش زنان و مردان را در فدراسیون برگزار می کنیم که البته حضور ملی پوشان در این مسابقات الزامی نیست و به صورت آزاد برگزار می شود.

بعد از قهرمانی کشور سعی داریم بلافاصله اردوی تیم ملی را برپا کنیم که شروع اردوها بستگی به زمانبندی کمیته ملی پارالمپیک دارد که چه زمانی مجوز برگزاری اردوها را بدهد.

وی گفت: با توجه به این که سال آینده بازی های پارالمپیک پاریس را پیش رو داریم برای این که تا شروع اردوها زمان را از دست ندهیم به تیراندازان برنامه تمرینی و حتی بدنسازی دادم که به صورت غیرمتمرکز تمرینات را پیگیری کنند تا دچار افت نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه داریم اما خبری از اردوی پاراتیراندازی نیست!

برنامه داریم اما خبری از اردوی پاراتیراندازی نیست!