مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 19:162023-12-16سياسي

حسینی اراکی: سبک زندگی حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای جوانان است


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حضرت زهرا(س) یک تنه از حق و ولی حق دفاع کرد، گفت: سبک زندگی فاطمه(س) بهترین سبک زندگی اسلامی است که سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی اراکی عصر امروز در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در جمع زائران مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این روزها کشور میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است؛ شهدایی که چراغ راه و هدایتگر شدند و نشان دادند راه شهادت با به شهادت رسیدن 12 شهید فراجا در راسک ادامه دارد.

وی با بیان فضائل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد: تمام اولیا و ائمه اطهار(س) برای تربیت انسان آمدند و ام ابیها(س) برای همه ما الگو و اسوه است؛ دلیل اصلی همه ثروت های معنوی حضرت زهرا(س) مانوس بودن آن حضرت با قرآن بوده و یکی از جلوه های مهم زندگی زهرای مرضیه با قرآن بودن است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) فرمود فاطمه کسی ست که خداوند تمام اعضا و جوارح او را سرشار از ایمان به خدا کرده است ، گفت: سبک زندگی فاطمه(س) بهترین سبک زندگی اسلامی است که سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی اراکی: سبک زندگی حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای جوانان است

حسینی اراکی: سبک زندگی حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای جوانان است