مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-29اقتصادي

آخرین وضعیت پروژه های چهارخطه اهواز –بهبهان و اهواز-مسجدسلیمان


مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت اجرای پروژه های چهار خطه اهواز –بهبهان و اهواز-مسجدسلیمان را تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت اجرای پروژه های چهار خطه اهواز –بهبهان و اهواز-مسجدسلیمان را تشریح کرد.

مسعود بیات منش در گفت و گو با ایسنا، در خصوص محورهای اهواز - بهبهان و همچنین اهواز – مسجدسلیمان اظهار کرد: در بحث اجرای پروژه چهارخطه اهواز – بهبهان، از اهواز تا رامهرمز به صورت چهارخطه از سنوات گذشته احداث شده و زیر بار ترافیکی است و از رامهرمز تا بهبهان که حدود 100 کیلومتر است از محل اعتبارات ملی شرکت ساخت در دست احداث است.

وی افزود: این شرکت در 4 قطعه از این محور پیمانکار بکار گرفته و مشغول فعالیت اجرایی است تا بتوان نسبت به چهارخطه کردن این محور اقدام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص پروژه چهارخطه اهواز - مسجدسلیمان عنوان کرد: طول کل این پروژه حدود 120 کیلومتر است که از اهواز تا ملاثانی حدود 30 کیلومتر و به صورت 6 خطه زیر بار ترافیکی است.

بیات منش ادامه داد: از ملاثانی تا مسجدسلیمان که حدود 90 کیلومتر است اداره کل راه و شهرسازی در قالب 6 قطعه به طول حدود 50 کیلومتر در حال اجرای پروژه توسط پیمانکار است و اعتبارات این طرح نیز از محل اعتبارات ملی ویژه تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پروژه های چهارخطه اهواز –بهبهان و اهواز-مسجدسلیمان

آخرین وضعیت پروژه های چهارخطه اهواز –بهبهان و اهواز-مسجدسلیمان