مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-04اجتماعي

مدارس ابتدایی اراک فردا سه شنبه غیرحضوری شدند


فردا سه شنبه، 14 آذرماه، به دلیل آلودگی هوا مدارس مقطع ابتدایی اراک غیر حضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی ها تعطیل شدند.

- ایسنا/مرکزی فردا سه شنبه، 14 آذرماه، به دلیل آلودگی هوا مدارس مقطع ابتدایی اراک غیر حضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی ها تعطیل شدند.

بر اساس اطلاعیه شماره 3 کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی، با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص پایداری آلودگی هوا، وضعیت فعالیت مدارس شهر اراک و سایر محدودیت ها در روز سه شنبه 14 آذر ماه به شرح زیر اعلام شد: مهدهای کودک و پیش دبستانی های شهر اراک تعطیل خواهند بود و کلاس های درس دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری تشکیل می شود و بر این اساس مدیران دستگاه های اجرایی نیز ملزم هستند با درخواست مرخصی مادران این گروه موافقت کنند.

سایر دانش آموزان مقطع متوسطه که دارای پرونده پزشکی درخصوص بیمارهای زمینه ای قلبی، تنفسی و ریوی هستند می توانند ضمن هماهنگی با مدرسه در کلاس درس حاضر نشوند.

فعالیت کارمندان دستگاه های اجرایی شهر اراک که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه ای قلبی، تنفسی، ریوی و.

هستند و همچنین کلیه مادران باردار شاغل به صورت دورکاری اعلام می شود و این کارکنان با هماهنگی مدیر مربوطه، مجاز به عدم حضور در محل کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس ابتدایی اراک فردا سه شنبه غیرحضوری شدند

مدارس ابتدایی اراک فردا سه شنبه غیرحضوری شدند