مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-02اقتصادي

خط انتقال آب 80 روستای قم اصلاح و بازسازی شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: 3 هزار و 500 متر از خط انتقال آب 80 روستای قم در قالب طرح جهاد آبرسانی، اصلاح و وارد مدار بهره برداری شد.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: 3 هزار و 500 متر از خط انتقال آب 80 روستای قم در قالب طرح جهاد آبرسانی، اصلاح و وارد مدار بهره برداری شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرها و روستاهای تابعه استان به منظور پایداری آب در شبکه گفت: در همین راستا اصلاح بخشی از خط انتقال موسوم به 80 روستا که تأمین آب روستاهای شهرستان کهک و بخش مرکزی قم را بر عهده دارد، در قالب طرح جهاد آبرسانی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به فشار بالای آب در این خط انتقال و همچنین جنس لوله آن اظهار داشت: به همین علت سالانه شاهد حوادث زیادی بر روی این خط انتقال بودیم که رفع آن موجب قطع آب مناطقی می شد که از این خط لوله بهره مند می شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خاطرنشان کرد: بر همین اساس و پس از مطالعات و ارائه طرح های لازم از سوی کارشناسان آبفای استان، اصلاح و بازسازی 3500 متر از این خط در قالب طرح جهاد آبرسانی توسط سازمان بسیج سازندگی استان قم به عنوان مجری طرح آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال آب 80 روستای قم اصلاح و بازسازی شد

خط انتقال آب 80 روستای قم اصلاح و بازسازی شد