مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-15سياسي

کنار زدن جریان نفاق شاخصه حاکمیت الهی و دینی است


کنار زدن منافقین و جریان نفاق از مسئولیت ها جزو شاخصه های جامعه اسلامی و حاکمیت دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه مسئولان و سیاستمداران و فعالان رسانه ای را در ایام انتخابات به تقوا الهی دعوت می کنم اظهار کرد: اطرافیان شخصیت ها گاهی دین و آخرت خود را به دنیای دیگران می فروشند در حالی که باید خود را در پیشگاه خدا بدانیم و هر سخنی را به زبان نیاوریم.

وی گفت: در قضاوت ها مراقبت کنیم و مراقب باشیم که ببینیم آیا می توانیم خداوند را قانع کنیم بعد از آن سخن به زبان بیاوریم.

امام جمعه همدان در ادامه با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و با بیان اینکه نکات اساسی سیاسی و اصول مسلم دینی در خطبه فدکیه حضرت وجود دارد افزود: در این خطبه یک اشاره به جایی که حاکمیت دینی واقعی وجود دارد و جایی که حاکمیت ظاهری دینی حکم فرماست، می شود و حضرت زهرا(س) معیاری ارائه می دهد که انسان بتواند این موارد را تشخیص دهد و عملکرد ها را بر این اساس بسنجند.

 وی در تشریح یکی از ویژگی هایی که حضرت زهرا(س) برای حاکمیت دینی تعریف می کنند عنوان کرد: وقتی ولی خدا در جامعه حاکم باشد بستر در جامعه برای زعمای دین آماده می شود، حرف آنها مطرح  و صداهای شیطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنار زدن جریان نفاق شاخصه حاکمیت الهی و دینی است

کنار زدن جریان نفاق شاخصه حاکمیت الهی و دینی است