مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-12سياسي

توسلی: کاهش 42 درصدی شکاف درآمدها و هزینه ها نکته مثبت لایحه بودجه است


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، کاهش 42 درصدی شکاف درآمدها و هزینه ها را از جمله نقاط قوت لایحه بودجه 1403 عنوان کرد.

- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، کاهش 42 درصدی شکاف درآمدها و هزینه ها را از جمله نقاط قوت لایحه بودجه 1403 عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فتح الله توسلی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازشور اول کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال 1403 کل کشور در موافقت با کلیات لایحه بودجه، با بیان اینکه باید به دولت کمک کنیم تا بتواند بودجه سال آینده را به موقع تنظیم و کشور را اداره کند، تاکید کرد: مجلس این اختیار را دارد که بعد از تصویب کلیات در کمیسیون تلفیق و در صحن بند بند این لایحه را بررسی و در جایی که احساس می کند با مسایلی که مردم دنبال آن هستند منافات دارد، اصلاحاتی را اعمال کند.

وی با بیان اینکه من هم مخالف بسیاری از بخش هایی از جمله افزایش 18 درصدی حقوق و موضوع مالیات هستم ، ادامه داد: می توانیم درباره لایحه بودجه نیز مانند کاری که در بررسی برنامه هفتم توسعه انجام دادیم، عمل کنیم؛ آنچه دولت در برنامه هفتم داده بود با آنچه مجلس تصویب کرد زمین تا آسمان تفاوت دارد چراکه مجلس با ساعت ها کار کارشناسی برنامه هفتم جامعی را تحویل دولت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسلی: کاهش 42 درصدی شکاف درآمدها و هزینه ها نکته مثبت لایحه بودجه است

توسلی: کاهش 42 درصدی شکاف درآمدها و هزینه ها نکته مثبت لایحه بودجه است