مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-07سياسي

پرونده های 3 گانه سپیده رشنو در 13 ماه


سپیده رشنو که دارای سه پرونده قضایی است، در پرونده دوم به 4 ماه حبس قطعی محکوم شد، تا محکومیت پرونده اولش نیز به جریان بیافتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سپیده رشنو نخستین بار پس از شرکت در فراخوان ضدانقلاب و ارسال فیلم درگیری اش با یک بانوی آمر به معروف در اتوبوس بی آرتی در تیتر ماه 1401 به شبکه های معاند نامش بر سر زبان ها افتاد.

او  8 شهریور با تودیع وثیقه 800 میلیون تومانی از زندان آزاد شد اما پس از برگزاری جلسات دادگاه در این پرونده به 3 سال و 7 ماه حبس تعلیقی به مدت 5 سال محکوم  شد.

    * پرونده دوم او چندماه بعد به دلیل اتهام تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی و تبلیغ مردم به فساد و فحشا دوباره بازداشت شد تا دومین پرونده برای وی تشکیل شود.

دادگاه بدوی او را در نهایت به جرم جریحه دار کردن عفت عمومی به شش ماه حبس تعزیری و ده میلیون تومان جزای نقدی کرد.

اماا روز گذشته وکیل وی در گفت وگو با رسانه ها اعلام کرد که  در نهایت شعبه یک دادگاه تجدیدنظر سپیده رشنو را به اتهام انتشار تصاویر مبتذل در فضای مجازی به 4 ماه حبس قطعی محکوم کرد.

اکنون با حکم قطعی شعبه یک دادگاه تجدیدنظر سپیده رشنو علاوه بر 4 ماه حبس، حکم تعلیقی قبلی اش نیز به جریان افتاد و در مجموع او باید 3 سال و 11 ماه حبس را پشت سر بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های 3 گانه سپیده رشنو در 13 ماه

پرونده های 3 گانه سپیده رشنو در 13 ماه