مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:592023-11-27اقتصادي

افزایش 10 درصدی تولید انرژی در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد


مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد از تولید بیش از سه میلیون و 800 هزار مگاوات ساعت انرژی در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد از ابتدای امسال تا پایان آبانماه خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد از تولید بیش از سه میلیون و 800 هزار مگاوات ساعت انرژی در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد از ابتدای امسال تا پایان آبانماه خبر داد.

سیدمحمدحسن جمال الدینی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: مولدهای نیروگاه سیکل ترکیبی یزد تا پایان آبان ماه سال جاری به میزان سه میلیون و 807 هزار و 834 مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری تزریق کردند.

وی در ادامه بیان کرد: این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایش تولید حدود 10 درصدی را نشان می دهد که این ناشی از آمادگی کامل مولدهای نیروگاه یزد در سال جاری است.

جمال الدینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تاکنون بیش از 80 درصد پیش بینی تولید برق سالیانه شرکت محقق شده است که امیدواریم تا پایان سال به 100 تولید برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مدیریت تولید برق یزد، مدیر عامل نیروگاه سیکل ترکیبی یزد ضمن اعلام این که در حال حاضر مولدهای نیروگاه در حال تعمیرات هستند، به اورهال اساسی مولد کرافت G11 که برای اولین بار توسط همکاران متخصص شرکت انجام می شود، اشاره و ابراز امیدواری کرد که در موع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی تولید انرژی در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

افزایش 10 درصدی تولید انرژی در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد