مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-22اقتصادي

سهم 70 درصدی بخش حمل ونقل در آلایندگی هوا


اگر سهم آلایندگی منابع مختلف را در سطح کلان و نه به صورت محلی، بررسی کنیم، بیشترین سهم آلایندگی هوا مربوط به بخش حمل و نقل است که این سهم بیش از 70 درصد بوده و تنها حدود 30 درصد از آلایندگی هوا به بخش های غیرحمل و نقل بازمی گردد.

- عضو هیأت مدیره انجمن صنفی CNG گفت: اگر سهم آلایندگی منابع مختلف را در سطح کلان و نه به صورت محلی، بررسی کنیم، بیشترین سهم آلایندگی هوا مربوط به بخش حمل و نقل است که این سهم بیش از 70 درصد بوده و تنها حدود 30 درصد از آلایندگی هوا به بخش های غیرحمل و نقل بازمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا سهرابی امروز در نشست خبری با بیان اینکه آلایندگی هوا و منابع آلاینده در تمامی فصول وجود دارد، اما در فصول سرد با تغیرات جوی و بحث وارونگی دما، شاهد تشدید آلودگی هوا در کلانشهرها هستیم، اظهار کرد: بحث آلایندگی هوا بحثی جهان شمول است و کشورهای متعددی در جهان با درک حساسیت های این موضوع، اقدام به انعقاد معاهده های زیست محیطی کرده و تلاش کرده اند با تغییراتی در روندها، بحث آلایندگی را مدیریت کنند و آنچه مشخص شده اصل آلایندگی هوا چیزی جز استفاده از سوخت های فسیلی نیست.

وی با بیان اینکه در ایران نیز موضوع آلایندگی کلانشهرها بحران جدی در دو دهه اخیر بوده و سال به سال هم تشدید می شود، گفت: منابع آلاینده شامل صنایع، نیروگاه ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 70 درصدی بخش حمل ونقل در آلایندگی هوا

سهم 70 درصدی بخش حمل ونقل در آلایندگی هوا