مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:162023-11-22سياسي

سردار جوانی: آمریکایی ها مدام پیام می دهند که نمی خواهیم با شما وارد جنگ شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه امروز در نشست قرارگاه جهاد تبیین که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و حجت الاسلام موسی پولادی  نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان برگزار شد، اظهار داشت: در بحث جهاد تبیین هدفگذاری مقداری سخت است اما اگر توجه کنیم که چه کارهایی باید انجام دهیم نتایج قابل ارزیابی خواهد بود.

وی افزود: اغتشاشات سال گذشته به ما نشان داد که تصرف مغزها در جنگ شناختی که قبلاً گفته می شد یعنی چه و ما در این اغتشاشات دیدیم که برخی ها حاضرند با هر ابزاری بسیجی ها را به شهادت برسانند، بسیجی هایی که نماد خدمت و محبت بودند و در هر حالی دنبال خدمت به مردم هستند.

تلاش دشمن برای محاصره تبلیغاتی  معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: طبق بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن با ابزارهایی که دارد جوانان ما را در محاصره تبلیغاتی قرار داده است و از آن جایی که دشمن دیگر ابتکار عمل را در گزینه نظامی بر علیه جمهوری اسلامی از دست داده تمرکز خود را در جنگ شناختی برای رقم زدن فریب عمومی گذاشته است.

وی اضافه کرد: شکستن حصر تبلیغاتی دشمن و جهاد تبیین از شکستن حصر آبادان و فتح خرمشهر نیز سخت تر است از این رو باید قرارگاه جهادتبیین را جدی بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جوانی: آمریکایی ها مدام پیام می دهند که نمی خواهیم با شما وارد جنگ شویم

سردار جوانی: آمریکایی ها مدام پیام می دهند که نمی خواهیم با شما وارد جنگ شویم