مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:252023-11-28اقتصادي

7 بنای تاریخی اردستان نیازمند مرمت اضطراری است


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان گفت: با بررسی های انجام شده حدود 7 بنای شاخص و ثبتی شهرستان از جمله یخچال طبیعی مهاباد، - ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان گفت: با بررسی های انجام شده حدود 7 بنای شاخص و ثبتی شهرستان از جمله یخچال طبیعی مهاباد، بخشی از بازار و حسینیه کوچک زواره و.

نیازمند مرمت اضطراری است.

نرگس بهشاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به فصل سرما یکی از موضوعاتی که باعث چالش اداره میراث فرهنگی می شود پایش بناهای تاریخی و ارزشمند در سطح شهرستان است.

وی با بیان اینکه اداره میراث فرهنگی از ماه های گذشته به فکر مرمت و رفع خطر برخی از بناهای تاریخی شاخص شهرستان بوده است، افزود: امسال قسمت هایی از بناهای تاریخی مانند مسجد جامع و مسجد خسرو اردستان، بازار و حسینیه کوچک زواره سبک سازی، مرمت و رفع اضطرار شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان گفت: با توجه به محدودیت بودجه هایی که در اختیار اداره میراث فرهنگی اردستان قرار می گیرد برنامه ریزی های ما روی بناهای ثبت ملی خواهد بود و برای مرمت دیگر بناها با کمبود بودجه مواجهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 بنای تاریخی اردستان نیازمند مرمت اضطراری است

7 بنای تاریخی اردستان نیازمند مرمت اضطراری است