مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-13سياسي

حماسه 9 دی جلوه بصیرت افزایی و ولایت مداری ملت ایران است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه حماسه 9 دی ماه جلوه بصیرت افزایی و ولایت مداری ملت ایران است گفت: در این روز مردم با حضور خود در مقابل دشمنان بصیرت خود را نشان دادند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه حماسه 9 دی ماه جلوه بصیرت افزایی و ولایت مداری ملت ایران است گفت: در این روز مردم با حضور خود در مقابل دشمنان بصیرت خود را نشان دادند.

اعظم روانشاد 22 آذر ماه در جلسه کارگروه فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی و هفته بصیرت با اشاره به اینکه حماسه 9 دی ماه جلوه بصیرت افزایی و ولایت مداری ملت ایران است، و حضور گسترده مردم در روز حماسه 9 دی موجب خلق حماسه ای ماندگار در جامعه شد و دشمنان ناامید شدند، تأکید کرد: برنامه های گرامی داشت حماسه 9 دی ماه با محوریت مردم برگزار شود.

روانشاد با اشاره به اینکه حماسی بودن مردم لرستان بر کسی پوشیده نیست گفت: لرستانی ها حتی یک روز زودتر از حماسه 9 دی به میدان آمدند و حماسه خلق کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با توجه به اینکه سال های گذشته برنامه های مناسبی با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شده لازم است برنامه های فرهنگی هنری به صورت منسجم تر و از طریق واسپاری به حلقه های میانی و موسسات و هسته های مردمی انجام شود و دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی جلوه بصیرت افزایی و ولایت مداری ملت ایران است

حماسه 9 دی جلوه بصیرت افزایی و ولایت مداری ملت ایران است