مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:252023-11-25سياسي

ولایت، چراغ هدایت و مسیر رستگاری جامعه است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ولایت، چراغ هدایت، راهنمایی و مسیر رستگاری افراد جامعه است و هر کسی در مسیر ولایت قرار گیرد، به هیچ وجه گمراه نخواهد شد.

-   حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده امروز (شنبه، 4 آذر ماه) در نشستی با رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از ارگان هایی است که در تبیین مبانی انقلاب و دفاع از ارزش های اسلامی قدم برمی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به وجه مشترک دو مجموعه اوقاف و شورای هماهنگی که در بسیاری از ماموریت ها نقاط مشترکی دارند، قطعاً می توانیم فعالیت های انقلابی و دینی مشترکی را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال های اخیر خوش درخشیده، اظهار کرد: این شورا شامل افرادی از خانواده های انقلابی و ریشه دار است که همواره پای کار نظام و انقلاب بوده و هستند و تلاش دارند مبانی انقلاب را به خوبی برای مردم تبیین و تشریح کنند.

وی بیان کرد: لازم است اقشار مختلف، بخصوص نسل های جدید بعد از انقلاب، بیش از پیش با اهداف و آرمان های انقلاب، اوضاع کشور و مردم قبل از انقلاب و دستاوردهای پس از انقلاب و همچنین اهداف شوم دشمنان در طول تاریخ نسبت به ما و کشورهای منطقه آشنا شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت، چراغ هدایت و مسیر رستگاری جامعه است

ولایت، چراغ هدایت و مسیر رستگاری جامعه است