مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:512023-12-06دانش

تجلیل از 55 پژوهشگر و فناور اردبیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، جبراییل رزمجو، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار کرد: بعد از فراخوان این جشنواره 75 اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که از بین آنها 55 اثر از پژوهشگران استان مورد بررسی و از پژوهشگران و فناوران تجلیل شد.

وی افزود: این پژوهشگران و فناوران برگزیده استان مورد حمایت وزارت علوم قرار می گیرند تا بتوانند طرح های پژوهشی خود را برای گره گشایی از مشکلات و دغدغه های مختلف عملیاتی و کاربردی کنند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امسال علاوه بر بخش دانشگاهی، از پژوهشگران و فناوران نمونه دانش آموزی و دستگاه های اجرایی نیز تجلیل و تکریم شد تا زمینه ترغیب و تشویق نسل نوجوان و جوان در این حوزه فراهم آید.

رزمجو افزود: ما باید از این آثار پژوهشی، تحقیقاتی و فناورانه در مسیر توسعه استان و رفع موانع استفاده کنیم که در این زمینه ضرورت دارد یک برنامه مدون و حمایتی از سوی مسوولان استانی و کشوری مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: عمده طرح های پژوهشی اجرا شده جنبه کاربردی و عملیاتی دارد و به دور از خاک خوردن در کتابخانه ها و مراکز نگهداری باید در ابعاد مختلف این طرح های پژوهشی و فناورانه در میدان عمل به گره گشایی مشکلات استان کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 55 پژوهشگر و فناور اردبیلی

تجلیل از 55 پژوهشگر و فناور اردبیلی