مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-11سياسي

دستگاه های نظارتی حامی سرمایه گذاری شهری باشند


مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز جذب سرمایه را رویکردی همگانی عنوان کرد و گفت: رویکرد دولت و مجلس نیز حرکت شهرداری ها به سمت جذب سرمایه است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز جذب سرمایه را رویکردی همگانی عنوان کرد و گفت: رویکرد دولت و مجلس نیز حرکت شهرداری ها به سمت جذب سرمایه است.

رضا خلیلی، در نود و نهمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با بیان اینکه سرمایه گذاری شهری همواره اولویت شورا و کارگروه های اتاق بازرگانی بوده است، گفت: در این راستا از دستگاه های نظارتی درخواست حمایت داریم.

وی با اشاره به اینکه اینکه سرمایه گذاری، پدیده تازه ای بوده و در دهه گذشته نیز مشکلاتی برای این بخش ایجاد شده و پروژه های بسیاری به مشکل افتاده اند، گفت: سال قبل قانون درآمد پایدار شهرداری ها ابلاغ شد که ماده یک آن در بحث سرمایه گذاری و مشارکت بود.

خلیلی با اشاره به پایین بودن نرخ سرمایه گذاری در بخش عمران شهری در کشور، گفت: باید با اهتمام جدی به این سمت حرکت کنیم، اهتمام ویژه مدیریت شهری نیز به سمت جذب سرمایه گذاری است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز با اشاره به بررسی مشکلات حدود 80 پروژه سرمایه گذاری شهرداری افزود: تعدادی از مشکلات، حل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های نظارتی حامی سرمایه گذاری شهری باشند

دستگاه های نظارتی حامی سرمایه گذاری شهری باشند