مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 08:202023-11-23سياسي

بسیج آماده خدمت رسانی به آحاد جامعه است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی( عج) زنجان با اشاره به حضور بسیج در همه صحنه های انقلاب گفت: بسیج همیشه در صحنه و آماده خدمت رسانی به آحاد جامعه است.

- حجت الاسلام محب علی احدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی( عج) زنجان در گفت وگو با فارس با تبریک هفته بسیج و با اشاره به حضور بسیج در همه صحنه های انقلاب گفت: بسیج همیشه در صحنه و آماده خدمت رسانی به آحاد جامعه است.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی( عج) زنجان اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمود بسیج لشکر مخلص خداست و این جمله ماندگار بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

وی افزود: هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر با عزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش کرده اند.

احدی ادامه داد: بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پر فروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی است و در مواقع حساس، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته و توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ36 انصارالمهدی( عج) زنجان با بیان اینکه بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج آماده خدمت رسانی به آحاد جامعه است

بسیج آماده خدمت رسانی به آحاد جامعه است