مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-13اقتصادي

پیش بینی بهبود فضای کسب و کار تا پایان سال/افزایش 17 درصدی آمار شاغلین تمام وقت


گزارش اخیر مرکز آمار ایران از افزایش 17 درصدی آمار شاغلین تمام وقت و ایجاد 907 هزار شغل خالص در کشور، تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار و ارائه تسهیلات ارزان قیمت دولت از بهبود فضای کسب و کار و نشانه های مثبت بازار کار تا پایان سال حکایت دارد.

- گزارش اخیر مرکز آمار ایران از افزایش 17 درصدی آمار شاغلین تمام وقت و ایجاد 907 هزار شغل خالص در کشور، تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار و ارائه تسهیلات ارزان قیمت دولت از بهبود فضای کسب و کار و نشانه های مثبت بازار کار تا پایان سال حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،قاسم رستم پور - مدیرکل نظارت و هماهنگی طرح های استغال وزارت کار روند کاهش نرخ بیکاری و رسیدن به کانال 7 درصد را تشریح کرد و گفت: بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران در تابستان 1402 نرخ بیکاری کاهش داشته و به کانال 7.

9درصد رسیده است که این رقم طی دهه های اخیر تجربه نشده است.

وی افزود: طبق گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در 20 استان کاهشی و تک رقمی شده که اتفاق مثبتی به شمار می رود و از تابستان سال گذشته تا تابستان امسال 907 هزار شغل خالص ایجاد شده است.

افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در کشور رستم پور در گفت وگویی، افزایش نرخ مشارکت اقتصادی را اتفاق مثبت دیگر در گزارش مرکز آمار ذکر کرد و گفت: به موجب آن نرخ مشارکت اقتصادی 0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بهبود فضای کسب و کار تا پایان سال/افزایش 17 درصدی آمار شاغلین تمام وقت

پیش بینی بهبود فضای کسب و کار تا پایان سال/افزایش 17 درصدی آمار شاغلین تمام وقت