مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-06حوادث

سارق کابل برق در مشکین شهر دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان مشکین شهر گفت: سارق حرفه ای و سابقه دار کابل های برق شهرستان مشگین شهر با شگرد های پلیسی دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

- نیکروز سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان مشکین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: چند فقره سرقت کابل برق که در سطح حوزه استحفاظی شهرستان مشکین شهر اتفاق افتاده بود که موضوع برسی و به شکل ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بعد از بررسی تخصصی مسئله، مشخص شد سارق حرفه ای و سابقه دار در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی به صورت غافل گیرانه دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

سلیمانی تصریح کرد: که در پی آن سارق به 21 مورد سرقت کابل برق با هم دستی 2 نفر سارق دیگر اعتراف کرد که در ادامه با تشکیل پرونده برای سارق در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مشکین شهر تاکید کرد: ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری شهروندان با نیروی انتظامی تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و قابل برسی مراتب را به 110 گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و سارقان اقدام شود.

پایان پیام/3886/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق کابل برق در مشکین شهر دستگیر شد

سارق کابل برق در مشکین شهر دستگیر شد