مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-20سياسي

ستاد مقاومت در غزه فوق العاده متفکر است


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ایمان و اراده نیروهای مسلح ایران نمونه عینی قدرت جنگ نرم و تجهیزات به روز و پیشرفته نمونه قدرت جنگ سخت است.

- آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان بوشهر در همایش دو روزه دانش افزایی و قدرت نرم آجا به میزبانی منطقه پدافند هوایی جنوب با حضور مسولین لشکری و کشوری با بیان اهمیت قدرت نرم و قدرت سخت عنوان کرد: قدر نرم انسان ساز است، چه بسا در قرآن هم روی قدرت نرم و هم روی قدرت سخت تاکید شده؛ قدرت نرم به انسان توانمندی معنوی می دهد، نمونه امروزی قدرت نرم مردم غزه هستند که با وجود تعداد بالای شهیدان و ویران شدن شهر و منازل، اما همچنان شعار مقاومت و ایستادگی می دهند و تا پای جان از آرمان فلسطین دفاع می کنند.

وی با بیان اهمیت نرم افزار در جامعه امروزی، تاکید کرد: جاهدوا در قرآن یعنی قدرت سخت، در نبرد غزه قدرت سخت رژیم صهیونیستی غالب است لکن قدرت نرم افزاری مقاومت مردم غزه غلبه بیشتری دارد، ستاد مقاومت در غزه فوق العاده متفکر است و محاسبه گر در جنگ سخت می باشد، که تاکنون پیروزی نصیب جبهه مقاومت شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، تصریح کرد:جنگ در غزه از شتاب به فرسایش رسیده است و تمام توانمندی رژیم صهیونسیتی دچار افول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مقاومت در غزه فوق العاده متفکر است

ستاد مقاومت در غزه فوق العاده متفکر است