مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:102023-11-26سياسي

آمادگی بسیج بندرانزلی برای جمع آوری سنبل آبی


فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی با اشاره به اینکه برای جمع آوری گیاه مهاجم سنبل آبی تابع دستگاه های مربوطه هستیم و آنها باید برای جمع آوری تقاضای کمک کنند، - ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی با اشاره به اینکه برای جمع آوری گیاه مهاجم سنبل آبی تابع دستگاه های مربوطه هستیم و آنها باید برای جمع آوری تقاضای کمک کنند، گفت: پروتکل ها را آنها تعریف می کنند و ما بر اساس شیوه نامه های آنها عمل می کنیم، بارها اعلام آمادگی کردیم که بسیجیان و مردم بندر انزلی مشتاقانه برای همکاری با دستگاه های متولی در این خصوص نهایت همکاری را خواهند داشت.

سرهنگ حمید جانباز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هرچه از عمر نظام می گذرد و افق های جدیدی را پیش روی خودمان داریم و فراز و نشیب های پیش روی نظام بیشتر مشخص می شود مجاهدت بسیجیان و شهدا نقش برجسته تری پیدا می کند.

وی افزود: با از خود گذشتگی و ایثارگری بسیجیان، این نظام از یک نهال نوپا به درخت تناور و پرثمر تبدیل شده و هفته بسیج فرصتی است که از شهدا، ایثارگران، بسیجیان پیشکسوت و راه و رسمی که آنها آغاز کردند را برای نسل جوان بازگو کنیم.

سرهنگ جانباز با بیان اینکه بسیجیان جوان دو بحران دفاع مقدسی را پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: این قشر در دوران کرونا با مساوات و در کنار مردم بودن، خوش درخشیدند همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بسیج بندرانزلی برای جمع آوری سنبل آبی

آمادگی بسیج بندرانزلی برای جمع آوری سنبل آبی