مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-12سياسي

خانواده ها سعی کنند به جای «دکتر»، «فناور» تحویل جامعه دهند


رییس پارک علم و فناوری خراسان گفت: ما اولین پارک علم و فناوری دانش آموزی در سه راه ادبیات مشهد را با همین هدف ایجاد کردیم تا این تغییر اساسی در خانواده ها به وجود آید که به جای آنکه به فرزندانشان بگویند «ببینم یک دکتر خوب می شوی» بگویند «ببینم می توانی یک فناور و نوآور خوب بشوی».

- خانواده ها سعی کنند به جای دکتر ، فناور تحویل جامعه دهند ایسنا/خراسان رضوی رییس پارک علم و فناوری خراسان گفت: ما اولین پارک علم و فناوری دانش آموزی در سه راه ادبیات مشهد را با همین هدف ایجاد کردیم تا این تغییر اساسی در خانواده ها به وجود آید که به جای آنکه به فرزندانشان بگویند ببینم یک دکتر خوب می شوی بگویند ببینم می توانی یک فناور و نوآور خوب بشوی .

مسعود میرزایی شهرابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سخن امام علی(ع) که می فرمایند علم، قدرت است اظهار کرد: انگلستان در سال 1534 میلادی انقلاب علمی خود را آغاز کرد و تا زمانی که انقلاب صنعتی رخ داد، بیش از 300 سال در این عرصه کار کرد، تا جایی که تقریباً بر نیمی از کره زمین سیطره یافت.

کشور ما در حدود سال 78 کار تولید علم را به فرمایش مقام معظم رهبری آغاز کرد و اکنون با گذشت نزدیک به 24 سال به نظر می رسد راه را خوب پیش رفته و در این سال ها نتایج بسیار خوبی داشته ایم، اما مشکلاتی وجود دارد که باید با هم فکری، هم افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها سعی کنند به جای «دکتر»، «فناور» تحویل جامعه دهند

خانواده ها سعی کنند به جای «دکتر»، «فناور» تحویل جامعه دهند