مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-02سياسي

72 کشور گواهینامه ایرانی را قبول می کنند


سردار سید تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهور فراجا گفت: با 72 کشور دنیا نوعی همکاری داریم که ما گواهینامه آنها را می پذیریم و متقابلاً آنها هم گواهینامه ما را می پذیرند.

- جی پلاس ؛ جانشین رییس پلیس راهور فراجا گفت: هر ایرانی مقیم خارج می تواند تا 6 ماه با گواهینامه ایرانی در آن کشور تردد کنند.

مهر نوشت: سردار سید تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهور فراجا در خصوص گواهینامه بین المللی گفت: برای اتباع خارجی که وارد کشور می شوند آیین نامه پیش بینی کرده است که هر تبعه خارجی و حتی ایرانی مقیم خارج از کشور تا 6 ماه می تواند با همان گواهینامه خودشان رانندگی کند و بیش از 6 ماه باید گواهینامه آن کشور را بگیرد.

وی افزود: با 72 کشور دنیا نوعی همکاری داریم که ما گواهینامه آنها را می پذیریم و متقابلاً آنها هم گواهینامه ما را می پذیرند.

سردار حسینی گفت: از این 72 کشور اگر کسی به ما مراجعه کند گواهینامه آن را تبدیل به بین المللی می کنیم بدون اینکه آزمون از آنها گرفته شود.

وی افزود: این افراد در سطح کشور با مراجعه به واحدهای راهنمایی رانندگی شهرک آزمایش و مرکز صدور گواهینامه می توانند گواهینامه را بین المللی کنند.

جانشین رییس پلیس راهور فراجا گفت: گواهینامه بین المللی اقدامی است که از طرف کانون جهانگردی و اتومبیل رانی انجام می شود و فقط گواهینام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 کشور گواهینامه ایرانی را قبول می کنند

72 کشور گواهینامه ایرانی را قبول می کنند