مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-06سياسي

سلامی: نیروی مقاومت بسیج در ایران، بزرگترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست «بسیج جهانی اسلام- مقاومت، رمز پیروزی» گفت «نیروی مقاومت بسیج در ایران، بزرگترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر در دنیاست».

- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست بسیج جهانی اسلام- مقاومت، رمز پیروزی  گفت نیروی مقاومت بسیج در ایران، بزرگترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر در دنیاست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین سلامی در این نشست که در محل وزارت امور خارجه با حضور حسین امیرعبداللهیان رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است، در بخشی از سخنان خود با مقایسه بسیج با دیگر نیروهای نظامی در دنیا، گفت: این نیرو برعکس دیگر نیروهای نظامی دنیا، بی انتها و پایان ناپذیر است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این ارتباط تصریح کرد: این نیرو دارای قدرت جابه جایی سریع است و در جنگ، رویش های آن ها بیشتر از ریزش هاست.

سردار سلامی تاکید کرد: این نیروی عظیم در مبارزه و دفاع از ارزش های امت اسلامی مرز نمی شناسد و منطق دفاع از حرم، از این دیدگاه برای آن ها منطق جذاب و مهمی است.

فرمانده سپاه همچنین گفت: در حال حاضر نیروی مقاومت بسیج در دیگر عرصه ها از جمله فقر زدایی و محرومیت زدایی به صورت فعال نقش آفرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامی: نیروی مقاومت بسیج در ایران، بزرگترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست

سلامی: نیروی مقاومت بسیج در ایران، بزرگترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست