مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-20اقتصادي

تامین 75 درصدی آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری با منابع زیرزمینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسین برزگر رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در جلسه کارگروه ماده 11 قانون افزایش بهره وری که در دفتر معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، - رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود شدید منابع آب و کاهش بارندگی گفت: 75 درصد آب کشاورزی استان وابسته به آب های زیرزمینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسین برزگر رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در جلسه کارگروه ماده 11 قانون افزایش بهره وری که در دفتر معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: هم اکنون ارتقای بهره وری منابع آبی در دستور کار قرار گرفته و در این راستا، توسعه و اجرای سیستم های نوین آبیاری در استان مورد توجه است و این استان رتبه دوم کشور در اجرای طرح شبکه آبیاری نوین در کشور را کسب کرده است.

وی افزود: در راستای افزایش بهره وری آب و خاک در استان در یک سال گذشته بیش از یک هزار و 750 هکتار سامانه نوین آبیاری از محل اعتبارات سفر رییس جمهور با اعتباری بیش از 520 میلیارد ریال راه اندازی شد.

برزگر به اجرای طرح لایروبی و مرمت 130 رشته قنات از مجموع 841 قنات در استان با اعتباری بیش از 290 میلیارد ریال به عنوان مهمترین اقدامات تامین آب در استان اشاره کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 75 درصدی آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری با منابع زیرزمینی

تامین 75 درصدی آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری با منابع زیرزمینی