مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-28پزشكي

اصفهان میزبان بیش از 2 هزار متخصص تغذیه از سراسر ایران


رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مهمترین چالش را بیمه نبودن خدمات درمانی متخصصان تغذیه دانست و گفت: بیش از 2 هزار نفر از جامعه متخصص و دانشجویان تغذیه در نخستین کنگره انجمن علمی تغذیه ایران در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حضور خواهند یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمد حسین روحانی، رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهارداشت: ارائه آخرین دستاوردهای رشته تغذیه و علوم غذایی و تبادل افکار و نظرات متخصصین این رشته و همچنین بیان چالش های پیش رو و تعیین راهکارها از جمله اهداف نخستین کنگره انجمن علمی تغذیه ایران است.

  وی با بیان اینکه تغذیه جزو رسته های بین رشته است و به همین دلیل در این کنگره به غیر از متخصصان حوزه تغذیه از متخصصان رشته های مختلف پزشکی نیز دعوت شده و در این کنگره حضور دارند افزود: کنگره با مشارکت دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و انجمن علمی تغذیه ایران برگزار می شود.

  روحانی به محورهای برگزاری کنگره سه روزه تغذیه اشاره کرد و افزود: تغذیه بالینی، تغذیه جامعه، تغذیه ورزشی،  صنایع غذایی، مکمل های دارویی و غذایی و رژیم درمانی و خدمات آزمایشگاهی از جمله شش محور اصلی کنگره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان میزبان بیش از 2 هزار متخصص تغذیه از سراسر ایران

اصفهان میزبان بیش از 2 هزار متخصص تغذیه از سراسر ایران