مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 18:002023-11-23حوادث

هلاکت دو قاچاقچی مسلح سیب و سوران


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 174 کیلوگرم مواد مخدر، کشف دو قبضه سلاح جنگی کلاش و هلاکت دو نفر اشرار مسلح در عملیات مقتدرانه پلیس در شهرستان سیب و سوران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق جنوبی استان، سرنخ هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاق مواد افیونی برای جابه جایی و انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان سیب و سوران به عمق کشور به دست آمد که با برنامه ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در یکی از روستاهای سیب و سوران شناسایی و تکاوران انتظامی به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، مناطق مورد نظر را در تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که با یک دستگاه خودروی 405 در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت دو قاچاقچی مسلح سیب و سوران

هلاکت دو قاچاقچی مسلح سیب و سوران