مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-11فرهنگي

مستند دختران عشایری کهگیلویه و بویراحمد به سینما حقیقت راه یافت


رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی فیلم مستند دختر کوه نور از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به هفدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مستند دختر کوه نور کاری از حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد به جشنواره سینما حقیقت راه یافت.

 شریف اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به راهیابی این مستند به جشنواره سینما حقیقت اشاره و اظهار کرد: فیلم مستند دختر کوه نور ساخته جابربادیاد به تهیه کنندگی محمدحسن محمودی   درباره دختری عشایر است که در منطقه عشایری با پدر و مادر کهن سالش به تنهایی زندگی می کند؛ اما به دلیل مراقبت از والدین و مشکلات متعدد حاضر به ازدواج نیست.

  مدیر حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این فیلم در بین 20 فیلم منتخب بخش مستند کوتاه جشنواره سینما حقیقت قرار گرفته است.

  اسلامی گفت: این فیلم به مسائل و مشکلات زنان عشایر می پردازد و ایثار فداکاری این زنان برای تقویت بنیاد خانواده را به تصویر می کشد.

  بیان فرهنگ و از خودگذشتگی در میان عشایری محمدحسن محمودی تهیه کننده کننده این مستند با اشاره به اینکه دختر کوه نور نشان دهنده فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و همکاری در بین عشایر و احترام به پدر و مادر است، گفت: پرداختن به مساله و مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند دختران عشایری کهگیلویه و بویراحمد به سینما حقیقت راه یافت

مستند دختران عشایری کهگیلویه و بویراحمد به سینما حقیقت راه یافت