مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-21سياسي

آیت الله صدیقی: حاج قاسم آتش فتنه را در بیرون از کشور خاموش کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران صبح امروز در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در دادگستری استان کرمان، - امام جمعه موقت تهران گفت: حاج قاسم آتش فتنه را در بیرون از کشور خاموش کرد که نتیجه شجاعت، تدبیر و اخلاص او بود و یک امنیت جهانی را کلید زد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران صبح امروز در آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در دادگستری استان کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و آرزوی پیروزی جبهه مقاومت اظهار داشت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) قرار داریم که برپاکننده پرچم ولایت و غدیر در جهان است و مردم ایران در سراسر کشور به خوبی مراسم عزای آن حضرت را برپا کردند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم جزو سینه سوخته های حضرت فاطمه (س) بود و برای آن حضرت مراسم برگزار می کرد، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) به وسعت اسمای حسنی الهی در عالم جلوه دارد و یکی از یادگار های آن حضرت خطبه فدکیه است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه یک بخش از این خطبه جامع فلسفه احکام است، بیان کرد: قیام، دفاع و جهاد تبیین حضرت فاطمه زهرا (س) برای حفاظت از اصول دین و اجرای احکام دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله صدیقی: حاج قاسم آتش فتنه را در بیرون از کشور خاموش کرد

آیت الله صدیقی: حاج قاسم آتش فتنه را در بیرون از کشور خاموش کرد