مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-13سياسي

ضرورت همکاری کشورهای مقصد برای استرداد دارایی های ناشی از فساد


دبیر مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد گفت: انجام گسترده ترین سطح همکاری ها به منظور استرداد دارایی های غارت شده به کشورهای مبدأ، به عنوان یکی از مهم ترین اهداف کنوانسیون و همچنین کمک برای رفع موانع آن میان کشورهای عضو ضروری است و نقش مهمی در پیشگیری از فساد دارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، سیدعلی کاظمی معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد، سخنران دهمین کنفرانس دولت های عضو کنوانسیون مبارزه با فساد بود.

کاظمی در این کنفرانس که از 20 تا 24 آذر 1402 در شهر آتلانتا آمریکا برگزار می شود، در سخنرانی با تاکید بر ضرورت پایبندی کشورها به تعهدات خود، دست آوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه های پیشگیری و مقابله با فساد را تشریح کرد.

وی با اشاره به اقدامات کشورمان برای ارتقای شفافیت، حمایت از گزارشگران فساد، لوایح شفافیت، مدیریت تعارض منافع، لایحه همکاری های قضایی بین المللی و پیش نویس راهبرد ملی مقابله با فساد را به عنوان برخی از مهمترین اقدامات قانونی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه برشمرد.

  دبیر مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد کشورمان افزود: بیستمین سالگرد تصویب این کنوانسیون، فرصتی ارزشمند و مغتنم برای تجدید عهد با اهداف کنوانسیون، تقویت همکاری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری کشورهای مقصد برای استرداد دارایی های ناشی از فساد

ضرورت همکاری کشورهای مقصد برای استرداد دارایی های ناشی از فساد