مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-25فناوري

بیش از 40 میلیون ایرانی از پیام رسان های داخلی استفاده می کنند


توسعه پیام رسان های بومی امروز به حدی رسیده که هم اکنون بیش از 40 میلیون نفر از مردم ایران از آنها استفاده می کنند در صورتی که زمانی قابل تصور نبود که ما بتوانیم سکوهایی داشته باشیم که قابلیت میزبانی از ده ها میلیون کاربر را داشته باشند.

- وزیر ارتباطات و فناوری گفت: توسعه پیام رسان های بومی امروز به حدی رسیده که هم اکنون بیش از 40 میلیون نفر از مردم ایران از آنها استفاده می کنند در صورتی که زمانی قابل تصور نبود که ما بتوانیم سکوهایی داشته باشیم که قابلیت میزبانی از ده ها میلیون کاربر را داشته باشند.

به گزارش، عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در نشستی با مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور به فرآیند طراحی و پیشرفت شبکه ملی اطلاعات در سال های گذشته پرداخت و با اعلام اینکه هم اکنون این شبکه پیشرفت حدود 64 درصدی دارد، تاکید کرد: شبکه ملی اطلاعات، شبکه ای پرسرعت، با کیفیت و امن در گستره ایران است که نیازهای مردم را در حوزه های مختلف پاسخگو می شود که در ابتدای این دولت پیشرفت آن 23 درصد بود که در کمتر از 2 سال به حدود 64 درصد رسیده است.

وزیر ارتباطات به مشکلات و کمبودهای زیرساخت ارتباطی نیز اشاره کرد و گفت: راه حل اساسی برای این مشکل، فیبرنوری منازل و کسب و کارهاست که با آماده کردن زیرساخت های آن، اجرای پروژه از یک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 میلیون ایرانی از پیام رسان های داخلی استفاده می کنند

بیش از 40 میلیون ایرانی از پیام رسان های داخلی استفاده می کنند