مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-05ورزشي

سرمربی سپاهان: 2 ماه فرصت بازسازی داریم


با بازگشت بازیکنان آسیب دیده تیم شرایط بهتری خواهد داشت، به هواداران سپاهان و مجموعه باشگاه تبریک می گویم، امیدوارم که در مسابقات بعدی نیز این پیروزی ها تداوم داشته باشد و تکرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از برد تیمش در مقابل زغال سنگ طبس در هفته هفتم لیگ برتر اظهارداشت: پیش بینی این بازی سخت را داشتیم، پنج نفر از بازیکنان آسیب دیده داریم که امروز نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و  بازیکنانم در 3 پست غیر تخصصی خود بازی کردند.

وی افزود: از بازیکنان تشکر می کنم شاید تنها از 8-7 بازیکن استفاده کردیم که همگی از جان مایه گذاشتند، بعد از 3 هفته ای که در خانه رقبا نتیجه نگرفتیم، در این بازی نتیجه گرفته و 2 امتیاز کسب کردیم.

مرتجی با بیان این که حدود دو ماه فرصت بازسازی تیم را داریم، خاطرنشان کرد: با بازگشت بازیکنان آسیب دیده تیم شرایط بهتری خواهد داشت، به هواداران سپاهان و مجموعه باشگاه تبریک می گویم، امیدوارم که در مسابقه بعدی نیز این پیروزی ها تداوم داشته و تکرار شود.

  کنایه سرمربی تیم ملی به همکار لیگ برتری مجید رحیمی زاده، سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین که به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی برگزیده شده است، پس از پیروزی تیمش مقابل فرازبام دهدشت اظهار داشت: با تیمی بازی داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی سپاهان: 2 ماه فرصت بازسازی داریم

سرمربی سپاهان: 2 ماه فرصت بازسازی داریم