مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-23سياسي

تبدیل ایران جهانی به پشتوانه علم و دانش بومی


فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر گفت: امروز ایران منطقه ای به برکت علم و دانش شما در این کشور در حال تبدیل به ایران جهانی است و در این شهرستان که بزرگترین دانشگاه دریایی ایران و غرب آسیا وجود دارد، - ایسنا/مازندران فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر گفت: امروز ایران منطقه ای به برکت علم و دانش شما در این کشور در حال تبدیل به ایران جهانی است و در این شهرستان که بزرگترین دانشگاه دریایی ایران و غرب آسیا وجود دارد، فارغ التحصیلان همین دانشگاه دست به اقدامی زدند و شناوری را با همکاری شرکتهای دانش بنیان ساختند و در معرض آزمایش بزرگ قرار دادند که افتخاری برای ایران شده است.

امیردریادار آریا شفقت رودسری امروز در جشنواره جهادگران علم وفناوری که در سالن شهید باهنر نوشهر برگزارشد، اظهار کرد: طی دهه گذشته کار و سرمایه در پیشرفت و توسعه یک جامعه ارزش خود را از دست داده است و دانش فناوری و پژوهش جایگزین آن شده است.

وی با بیان اینکه علم قدرت و استقلال افرین است، افزود: کشوری که دارای علم و پژوهش نباشد نمی تواند به آن استقلال لازم برسد و همواره وابسته است.

وی با تاکید بر اینکه سیاست استکباری جهان در گذشته و حال این بوده است که کشورها را به حالت بی تعادلی برگشت ناپذیر برساند، تصریح کرد: تنها علم و دانش است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل ایران جهانی به پشتوانه علم و دانش بومی

تبدیل ایران جهانی به پشتوانه علم و دانش بومی