مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-21سياسي

تخلف 2852 واحد صنفی در شب های یدا


در گشت های شب یلدا تاکنون 9هزار و 287 بازرسی انجام شده و از این تعداد 2هزار و 852 مورد واحد دارای تخلف بوده که برای آن ها پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعب ارجاع شدند.

- محمد اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت شب یلدا گفت: از 15 آذر ماه سال جاری گشت های ویژه شب یلدا آغاز به کار کردند که تا بیست و هشتم آذر ماه حدود یک هزار و 525 اکیپ گشت در سطح شهر (مراکز تولیدی و مراکز توزیعی و همینطور صنوف) اعزام کردیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص گشت های سازمان تعزیرات به مناسبت شب یلدا خاطرنشان کرد: این گشت ها به صورت مشترک با نهادهای ذیربط من جمله اتاق اصناف، سازمان حمایت و جهاد کشاورزی و.

در حال برگزاری است و حدود 9هزار و 287 بازرسی انجام دادند و از این تعداد 2هزار و 852 مورد واحد دارای تخلف داشتیم که برای آن ها پرونده تشکیل شد و برای رسیدگی به شعب ارجاع شدند.

اسفنانی گفت: یکی از آجیل فروشی های به نام و معروف تهران را به علت گران فروشی و شکایت متعددی که از این آجیل فروشی شده بود 10 روز پلمب شد.

همچنین در استان های دیگر نیز واحدهای دیگری بودند که صرفاً به علت گران فروشی یا پلمب شدند یا بنر و پلاکارد مقابل واحد زده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف 2852 واحد صنفی در شب های یدا

تخلف 2852 واحد صنفی در شب های یدا