مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-26اقتصادي

صنعت کفش ایران به دستگاه تزریق مستقیم کفش مجهز شد


یک تولیدکننده ایرانی توانست با استفاده از تکنولوژی 2020 دنیا، دستگاه تزریق مستقیم کفش (Direct injection Pio) را بسازد، این دستگاه که با کیفیت ایتالیایی اما با قیمت چینی در اختیار صنعت گران قرار می گیرد در نمایشگاه «مترکس» در قم رونمایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جواد شعبان زاده رییس انجمن کفش ماشینی استان قم با اشاره به برپایی نمایشگاه مواد اولیه، ماشین آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش ایران_قم از 30 آبان ماه تا سوم آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی قم گفت: تلاش ما در این نمایشگاه توجه بیشتر به تولیدات داخلی و معرفی دستاوردهای جوانان ایرانی بوده است.

وی از حضور بسیاری از شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه مترکس یاد کرد و گفت: محصولات شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه به نمایش درآمد و بخشی از آنان توسط تولیدکنندگان از شرکت های دانش بنیان ها خریداری شد.

  شعبان سازی با اشاره به حضور شرکت ماشین سازی اسدی در نمایشگاه مترکس عنوان کرد: دستگاه تزریق مستقیم کفش (Direct injection Pio) یکی از محصولات رونمایی شده در این نمایشگاه است که توسط شرکت ماشین سازی اسدی ساخته شده و در فرایند تولید کفش ماشینی تاثیر بسیاری  دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت کفش ایران به دستگاه تزریق مستقیم کفش مجهز شد

صنعت کفش ایران به دستگاه تزریق مستقیم کفش مجهز شد