مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-22سياسي

افزایش سواد رسانه ای رکن جدایی ناپذیر استفاده از فضای مجازی


معاون هماهنگ سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سواد رسانه ای و توجه به این موضوع اهمیت دارد، گفت: برای مقابله با دشمن باید در حوزه فضای مجازی فرهنگ سازی شود.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگ سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سواد رسانه ای و توجه به این موضوع اهمیت دارد، گفت: برای مقابله با دشمن باید در حوزه فضای مجازی فرهنگ سازی شود.

سرهنگ محسن سهندی امروز (چهارشنبه، یکم آذر ماه) در مراسم یادواره شهدای خرم دره با بیان اینکه دشمنان به دنبال تسخیر ذهن نوجوانان و جوانان کشورند، اظهار کرد: هدف دشمن مدیریت ذهنی و زندگی جوانان ایران است.

وی با اشاره به جنگ شناختی و لازمه آگاهی داشتن نسبت به ابزارهای این جنگ، گفت: امروز در جهان شاهدیم که ابراز جنگ از توپ و تفنگ، به جنگ نرم تغییر کرده و فضای مجازی یکی از سلاح های اصلی این جنگ است.

او با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و با بیان اینکه امروز بسیج در همه عرصه ها فعالیت دارد، اظهار کرد: عمل به جهاد تبیین یکی از واجبات است و هر کسی می تواند در این زمینه فعالیت داشته باشد.

بسیج نیز در این زمینه وظیفه خطیر دارد.

سهندی با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و غیرت مردم مظلوم غزه، افزود: جوانان غزه برای حفاظت از جان و مال خود پا در میدان جنگ گذاشتند که عملیات طوفان الاقص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سواد رسانه ای رکن جدایی ناپذیر استفاده از فضای مجازی

افزایش سواد رسانه ای رکن جدایی ناپذیر استفاده از فضای مجازی