مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-10اقتصادي

سامانه های پرتودهی محصولات کشاورزی در 12 استان کشور راه اندازی می شود


معاون سازمان انرژی هسته ای کشور گفت: سامانه های پرتودهی محصولات کشاورزی در 12 استان کشور راه اندازی می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سازمان انرژی هسته ای کشور گفت: سامانه های پرتودهی محصولات کشاورزی در 12 استان کشور راه اندازی می شود.

سید پژمان شیر مردی شنبه شب 18 آذر در دیدار با استاندار خراسان جنوبی گفت: نگاهم به خراسان جنوبی، با مشاهده پیشرفت های که در عرصه های مختلف داشته اید، تغییر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به این که در حوزه کشاورزی محصولاتی مانند زرشک، زعفران و عناب در استان وجود دارد، افزود: با توجه به اهمیت نگهداری این محصولات، تلاش می کنیم که در این خصوص به شما کمک کنیم.

وی با بیان این که چند دستگاه منحصر به فرد برای خشک کردن و آفت کشی غلات و چند ماده مورد نیاز کشور را در داخل ساخته ایم، خاطر نشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم 24 دستاورد فناورانه را داشته ایم که بعضی از آنها در مرحله اخذ مجوزهای لازم هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، 12 منطقه برای پرتو دهی محصولات کشاورزی در کشور ایجاد خواهد شد که در این راستا دو مرکز در خراسان جنوبی خواهد بود.

معاون سازمان انرژی اتمی کشور گفت: یکی از این دو مرکز با استفاده از اعتبارات دولتی و مرکز دیگر با مشارکت بخش خصوصی در خراسان جنوبی برای پرتو دهی محصولات مزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های پرتودهی محصولات کشاورزی در 12 استان کشور راه اندازی می شود

سامانه های پرتودهی محصولات کشاورزی در 12 استان کشور راه اندازی می شود