مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-19بين الملل

حملات دریایی یمن تا شکست محاصره غزه ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه یمن ضمن ارسال یادداشت های به همه کشور ها و نهاد های بین المللی از جمله سازمان بین المللی دریانوردی و فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل تأکید کرد که دریانوردی در دریا های سرخ و عرب، - وزارت امور خارجه یمن گفت که هدف از عملیات های دریایی علیه کشتی های اسراییلی، مسائل انسانی است تا از این طریق، محاصره تحمیلی علیه غزه، شکسته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه یمن ضمن ارسال یادداشت های به همه کشور ها و نهاد های بین المللی از جمله سازمان بین المللی دریانوردی و فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل تأکید کرد که دریانوردی در دریا های سرخ و عرب، امن است.

یمن با اشاره به اینکه کشتیرانی به سمت همه مقصد ها به جز فلسطین اشغالی امن است، تأکید کرد: عملیات های نیرو های مسلح یمن در دریا های سرخ و عرب، فقط علیه کشتی های اسراییلی و کشتی های عازم بندر های آن است.

ارتش یمن بعد از حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون توانسته در حمایت از مردم فلسطین چندین کشتی اسراییلی یا کشتی هایی را که مقصد آن ها اراضی اشغالی است، هدف حمله قرار دهد.

خبرگزاری سبأ به نقل از وزارت امور خارجه یمن گزارش داد، هدف از عملیات های دریایی یمن علیه کشتی های اسراییلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات دریایی یمن تا شکست محاصره غزه ادامه دارد

حملات دریایی یمن تا شکست محاصره غزه ادامه دارد