مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-12سياسي

استقبال از طرح « هفتگی خانه های نورانی » در سیریک


مدیر کانون فرهنگی ولایت عشق شهرستان سیریک گفت : نوجوانان و جوانان روستای شهید مردان از طرح هفتگی خانه های نورانی در قالب هر خانه یک محفل قرآنی استقبال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی قلندری  مدیر کانون فرهنگی ولایت عشق سیریک، امروز اظهار کرد: طرح هفتگی خانه های نورانی با عنوان هر خانه یک محفل قرآنی از چهارسال پیش به همت کانون فرهنگی هنری ولایت عشق در روستای شهید مردان آغاز شد و بنا به دلایلی طی یک سال گذشته متوقف شده بود که از هشتم خرداد دوباره آغاز شد و تا کنون 29 جلسه برگزار شده است.

وی، ترویج فرهنگ منور قرآنی و فراهم نمودن زمینه انس و الفت هرچه بیشتر با قرآن در بین اهالی به ویژه نوجوانان و جوانان را ازجمله اهداف اجرای طرح هفتگی خانه های نور در روستای شهید مردان شهرستان سیریک ذکر کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت عشق روستای شهید مردان بخش بمانی شهرستان سیریک ادامه داد: جوانان و نوجوانان شرکت کننده در طرح هفتگی خانه های نورانی با موضوع هر خانه یک محفل قرآنی، دوشنبه های هر هفته در منزل یکی از اهالی روستا که از قبل برای میزبانی از طرح اعلام آمادگی کرده باشد، حاضر می شوند و محفل قرآنی را برپا می کنند.

وی با بیان اینکه تلاوت نیم جزء کلام الله مجید توسط 10 نفر از قاریان عضو کانون فرهنگی هنری ولایت عشق، قرائت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از طرح « هفتگی خانه های نورانی » در سیریک

استقبال از طرح « هفتگی خانه های نورانی » در سیریک