مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-03سياسي

فرمانده سپاه هرمزگان: شهدای هرمزگان ستارگان درخشان مقابله با استکبار جهانی هستند


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در یادواره اولین شهید مدافع حرم هرمزگان، گفت : محور مقاومت پیروزمندانه و با اقتدار در مقابل ظلم ایستاده است و با رژیم صهیونیستی و استکبار مبارزه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء اظهار داشت:  مردان خدا به میدان کار و زار رفتند و با شهادت شان کار حسینی کردند تا زمانی که زنده ایم نمی توانیم قدران زحمات این بزرگواران باشیم.

 به گفته وی خداوند در سوره بقره می فرماید وَلاَ تَقُولُوا لِمَن یُقْتَل ُ فِی سَبِیل ِ اللَّه ِ أَمْوَ َت ُ بَل ْ أَحْیَآءٌ وَ لَـَکِن لآ تَشْعُرُون : و به آنها که در راه خدا کشته می شوند، مرده نگویید! بلکه آنان زنده اند ولی شما نمی فهمید.

ٰ و شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از جمله شهید عبدالحمید سالاری ، باایثار و از جان گذشتگی، به جهاد فی سبیل الله رفتند.

فرمانده سپاه امام سجاد ع هرمزگان با  بیان اینکه شهید 70 تن از خاندانش را شفاعت می کند، ابراز داشت: شهدا در روز قیامت در کنار انبیا، علما و ائمه معصوم(ع) در دسته شفاعت کنندگان قرار دارند.

سردار سالاری گفت: همرزمان شهدا و افرادی که مشتاق شهادت هستند اما هنوز این توفیق بزرگ نصیب شان نشده است، پس از مرگ با شهدا مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه هرمزگان: شهدای هرمزگان ستارگان درخشان مقابله با استکبار جهانی هستند

فرمانده سپاه هرمزگان: شهدای هرمزگان ستارگان درخشان مقابله با استکبار جهانی هستند