مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 03:502023-11-30بين الملل

یورش صهیونیست ها به غرب رام الله پیش از آزادی اسرای فلسطینی


سازمان هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در پی تیراندازی اشغالگران به سمت فلسطینی ها مقابل زندان «عوفر» در غرب رام الله، 5 نفر مجروح شدند که حال یکی از آنها بسیار وخیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به فلسطینی هایی که در شهر بیتونیا واقع در غرب رام الله در کرانه باختری منتظر رسیدن ششمین کاروان اسرای آزادشده بودند، حمله کردند.

سازمان هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در پی تیراندازی اشغالگران به سمت فلسطینی ها مقابل زندان عوفر در غرب رام الله، 5 نفر مجروح شدند که حال یکی از آنها بسیار وخیم است.

رسانه های فلسطینی بامداد پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که صهیونیست های تروریست همچنین به اردوگاه طولکرم حمله کرده و رزمندگان فلسطینی در حال مقابله با آن هستند.

خبرگزاری شهاب با اشاره به درگیری مسلحانه و انفجارهای پی در پی پس از یورش اشغالگران به طولکرم، گزارش داد که یک بولدوزر این رژیم شروع به تخریب زیرساخت های این منطقه کرده است.

دقایقی بعد خبرنگار شبکه المیادین خبر داد که رزمندگان مقاومت این بولدوزر ارتش صهیونیستی را با یک دستگاه انفجاری قوی هدف قرار دادند.

همچنین گفته می شود که اشغالگران تروریست، بیمارستان شهید ثابت در شهر طولکرم در شمال کرانه باختری را محاصره کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش صهیونیست ها به غرب رام الله پیش از آزادی اسرای فلسطینی

یورش صهیونیست ها به غرب رام الله پیش از آزادی اسرای فلسطینی