مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-15اقتصادي

تعداد خانه های ورزش روستایی گناباد تا پایان امسال به 10 باب می رسد


رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: با تلاش های صورت گرفته سعی می شود تا پایان امسال 10 روستای شهرستان دارای خانه ورزش شوند.

- علی اصغر اکبری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه به زودی دو باب خانه ورزش روستایی دیگر در گناباد افتتاح خواهد شد، افزود: هماهنگی های لازم برای تحویل تجهیزات دو خانه ورزش روستایی انجام شده است.

وی هم افزایی را در توسعه ورزش گناباد ضروری دانست و گفت: باید به خانه های ورزش روستایی توجه بیشتری شود، قطعاً برای توسعه ورزش و شادابی در روستاها، افتتاح خانه های ورزش روستایی در دستور کار قرار دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد در همین خصوص اظهار کرد: به زودی خانه های ورزش دو روستای نجم آباد و نوده میرمحراب با همکاری هیئت ورزش روستایی و دهیاری و شورای اسلامی روستاهای مذکور تجهیز و افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: توسعه ورزش روستایی باهدف کاهش آسیب های اجتماعی، استعدادیابی، ایجاد شورونشاط اجتماعی، احیاء و ترویج بازی های بومی محلی در حال پیگیری است.

اکبری خاطرنشان کرد: روند تجهیز و ایجاد زیرساخت های مناسب ورزشی در روستاها، با افتتاح دو خانه ورزش این آمار در سال جاری به 7 خانه ورزش خواهد رسید.

امیدواریم تا پایان سال جاری این آمار حداقل به 10 روستا برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد خانه های ورزش روستایی گناباد تا پایان امسال به 10 باب می رسد

تعداد خانه های ورزش روستایی گناباد تا پایان امسال به 10 باب می رسد