مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:302023-12-20اقتصادي

سخنگوی دولت : بیش از یک میلیون و 800 هزار مسکن در حال ساخت است


علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز چهارشنبه (29 آذر) در گفت و گوی تلویزیونی، گفت: در جلسه روز گذشته شورای پول و اعتبار وام ودیعه مسکن در عموم نقاط کشور به میزان دو برابر به بالا تعیین شد.

- علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز چهارشنبه (29 آذر) در گفت و گوی تلویزیونی، گفت: در جلسه روز گذشته شورای پول و اعتبار وام ودیعه مسکن در عموم نقاط کشور به میزان دو برابر به بالا تعیین شد.

  سخنگوی دولت، گفت: بیش از یک میلیون و 800 هزار مسکن در حال ساخت و ساز در سطوح مختلف، اعم از، روستایی، حمایتی، شهری و نوسازی بافت های فرسوده و یا زمین هایی خودمالکی، در حال ساخت و ساز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز چهارشنبه (29 آذر) در گفت و گوی تلویزیونی، گفت: در جلسه روز گذشته شورای پول و اعتبار وام ودیعه مسکن در عموم نقاط کشور به میزان دو برابر به بالا تعیین شد.

  وی درباره میزان نرخ رشد تولید مسکن در دولت سیزدهم نیز، اظهار کرد: طبق آخرین آماری که از وزارت راه و شهرسازی دارم، بیش از یک میلیون و 800 هزار مسکن در حال ساخت و ساز در سطوح مختلف، اعم از، روستایی، حمایتی، شهری و نوسازی بافت های فرسوده و یا زمین هایی خودمالکی، در حال ساخت و ساز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت : بیش از یک میلیون و 800 هزار مسکن در حال ساخت است

سخنگوی دولت : بیش از یک میلیون و 800 هزار مسکن در حال ساخت است