مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 18:052023-11-27اقتصادي

درخواست استاندار مازندران از وزیر اقتصاد برای مولدسازی پلاژهای ساحلی


استاندار مازندران از وزیر اقتصاد درخواست کرد تا ضمن توجه ویژه به حوزه مولدسازی، پرونده ویژه ای برای مولدسازی پلاژهای ساحلی استان باز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران عصر امروز دوشنبه ششم آذر ماه در کارگروه اقتصادی و سرمایه گذاری استان که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های عظیم مازندران به ویژه در حوزه اقتصاد، اظهار کرد: اگر این ظرفیت ها احیا شود مازندران می تواند علاوه بر تامین نیازهای خود، تا 10 استان دیگر را پوشش دهد.

  وی از وزیر اقتصاد خواست توجه ویژه ای به حوزه مولدسازی مازندران به خصوص در بخش پلاژهای دولتی داشته باشد، چرا که تنها 30 درصد ظرفیت این سرمایه عظیم که در بهترین نقاط ساحلی واقع شده اند، مورد استفاده قرار می گیرند.

  حسینی پور گفت: درخواستمان باز شدن پرونده ویژه ای برای مولدسازی پلاژها است تا از منافع آن در راستای طرح های اولویت دار استان بهره برداری شود.

  استاندار مازندران با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه انجام شد که تهیه طرح ویژه برای مولدسازی پلاژهای ساحلی دولت یکی از مهم ترین آن ها است، با اشاره به غیرمولد بودن بسیاری از اموال موجود بانک ها در استان اظهار کرد: ضرورت دارد در حوزه مولدسازی اموال و دارایی های غیرمولد بانک ها در ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استاندار مازندران از وزیر اقتصاد برای مولدسازی پلاژهای ساحلی

درخواست استاندار مازندران از وزیر اقتصاد برای مولدسازی پلاژهای ساحلی