مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-06اقتصادي

اجاره های نجومی اتاق در تهران


بررسی آگهی های منتشر شده در سایت های اجاره آپارتمان در تهران نشان می دهد، تعداد آگهی های اجاره اتاق در این شهر قابل توجه و رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بررسی سایت های رهن و اجاره خوابگاه در پایتخت نشان می دهد که تنوع و تعداد خوابگاه های دانشجویی-کارمندی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

همانطور که سال گذشته نیز مشاوران املاک در گفت وگو با اکوایران در این رابطه گفتند: در مناطق مرکزی تهران ما با افزایش خوابگاه های مجردی خصوصی روبه رو هستیم.

برخی ملکشان را نوسازی می کنند، برخی با مجوز و برخی هم بی مجوز مشغول به فعالیت هستند.

به گفته آنها، گرایش به خوابگاه کارمندی افزایش پیدا کرده و به جهت خدمات رسانی به این قشر، خوابگاه های کارمندی بیشتری تاسیس شده است.

البته بررسی آگهی های منتشر شده در سایت های اجاره آپارتمان در تهران نشان می دهد، تعداد آگهی های اجاره اتاق در این شهر قابل توجه و رو به افزایش است.

هرچند اغلب این اتاق ها از ساختمان های قدیمی است و برخی از آنها دارای آشپزخانه، سرویس و حمام مشترک هستند و برای مثال برای اجاره یک اتاق 12 متری در محله استاد معین تهران از بنایی با قدمتی بالای 30 سال، 30 میلیون تومان رهن و 3 میلیون تومان اجاره ماهانه و برای اتاقی با 6 مترمربع زیربنا در محله هاشمی، 35 میلیون تومان رهن و 3 میلیون تومان اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره های نجومی اتاق در تهران

اجاره های نجومی اتاق در تهران