مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-27سياسي

تفکر بسیجی، رمز موفقیت در دوران کرونا بود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان تفکر بسیجی را رمز موفقیت جهادگران عرصه سلامت کشور در دوران کرونا دانست و گفت: تلاش هایی که در حوزه سلامت برای تسکین آلام بیماران انجام می شود، - ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان تفکر بسیجی را رمز موفقیت جهادگران عرصه سلامت کشور در دوران کرونا دانست و گفت: تلاش هایی که در حوزه سلامت برای تسکین آلام بیماران انجام می شود، فراموش شدنی نیست.

آیت الله علی خاتمی امروز (دوشنبه، ششم آذر ماه) در همایش بسیج و مقاومت، اظهار کرد: امنیت و سلامتی دو نعمت بی بدیل و غیرقابل جایگزین است و آنها که در تامین این دو نعمت برای ما نقش دارند، همواره در یادها باقی می مانند.

همه ی فعالان مجموعه علوم پزشکی، از کسی که دری باز و چراغی روشن می کند تا مقامات بالادست، دست در دست هم در بهبود و تسکین درد و رنج بیماران نقش دارند.

او با بیان اینکه کرونا بدون مبالغه تهدیدی برای کشور بود، ادامه داد: مدافعان سلامت با تفکر بسیجی و حرکت جهادی خود این تهدید را به فرصت تبدیل کردند، به گونه ای که دوران کرونا یکی از فرازهای ماندگاری خدمات آنها در ذهن مردم شد.

وی با اشاره به آیه 9 سوره انسان که از زبان نیکان و نیکوکاران خطاب به مستمندان است و می فرماید: ما فقط برای رضای خدا به شما طعام می دهیم و از شما هیچ پاداش و سپاسی نمی طلبیم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی، رمز موفقیت در دوران کرونا بود

تفکر بسیجی، رمز موفقیت در دوران کرونا بود